Ännu en helg

Helgerna kommer alltid i tid! Jag sov till 10 imorse och det känns alltid helt fantastiskt att kunna göra det på 2 dagar i veckan. Vädret har också vart helt fantastiskt idag med sol så hela familjen har vart ute och pysslat.

Vi har så mycket ideer till tomten och trädgården nu så jag hoppas att vi får igång våra projekt och att våren kommer riktigt snart. Huset ska målas om utvändigt och vi ska försöka göra något kul av terassen. Så massor av grönsaker och tomater. Inne ska ett nytt tak upp i vardagsrummet, gardiner ska förhoppningsvis äntligen hittas. Gästrummet ska göras om igen förmodligen och alla våra kort från jordenrunt resan ska upp!
Det tar helt enkelt aldrig slut.

Imorn funderar vi däremot på en lugn och skön söndag. Vi tänkte åka upp en bit i bergen och se om vi hittar någon bra promenadstig.. Lite matsäck och bekväma kläder för att sedan tillbringa kvällen i soffan och orka med veckan som kommer.

Tiden går sååå fort!!


Har dessutom funderingar på att klippa håret i en page men tror jag kommer ångra mig såhär till sommaren. Jag vill no ha långt hår ändå.


Kommentarer
Postat av: Erica

Ni är så fina Linda.



Saknar dig <3

2012-02-12 @ 20:45:58
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Erica

Läckert! :D



Äggen i smoothien smakar ingenting ^^

2012-02-13 @ 08:13:02
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0