Stay here, please!

Fy jag gick upp ur sängen med panik imorse. Lillsessan, minsta katten gick ut en sväng imorse (dom sover inomhus) och efter ett tag var hon helt borta och kom inte fast vi ropade och prasslade med hennes favorit godis. Jag sprang runt hela kvarteret och bara väntade på att se en person hålla i henne varpå jag springer fram och skriker på personen och drar henne till mig. Tillslut bara helt plötsligt kommer hon fram. Lilla sötan, vi trodde verkligen någon hade snott henne, och det värsta var inte hur rädda vi blev utan vem som kunde ha tagit henne och hur dom skulle behandla henne. Plutt!

Jag blev ledig från jobbet idag så vi har vart ute alla och målat huset och börjat planterat grönsaker, kryddor m.m inför sommaren. Vilken lyx att vi bor i hus och kan vara ute och fixa, speciellt när vi gillar det så mycket!

Som dom älskar varandra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0