Middag ute

Det är dags att byta om igen inför middagen med Sandra och Lotta, Under vintern är det omöjligt för mig att ha på mig annat än mjuka kläder.
Det blir en till liten födelsedagsmidddag för Sandra. Vi tog inte med hennes presenter i lördags (för mycket trassel) så dom ska hon få nu.

Vi såg den amerikanske versionen av The girl with the dragon tattoo igår.. Jag kan inte bestämma mig om jag gillade den eller inte? Lisbeth var bäst som den svenska versionen tycker jag och det blev lite för mycket hoppande i den nya. Scener som försvann. 
Och vad hände med accenterna? Lät mer ryskt än svenskt!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Så fin! Jag saknar dig, prata om dig igår och om spanien :)

2012-02-10 @ 12:40:10
URL: http://jihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0