Vuxna människor

Nu ska det tydligen vara höst här i Spanien också. Däremot känns inte Marbella speciellt höstigt med över 25 grader om dagarna! Det är fortfarande alldeles för tidigt att ta på sig några snygga höstboots o klä sig snyggt!

Jag är ensam hemma ihelgen med kissarna. Z är iväg på årets sista spanska mästerskaptävling och vi busar och kollar på film här hemma. Dom är så otroligt söta! Däremot har dom kommit på att dom kan jaga varandra! Även på kvällarna!

Och till nått helt annat. Jag hade vart inne i kissarnas rum o kom ut i vardagsrummet när jag ser över häcken hur någon står med en pinne och slår mot vårat avokadoträd!! Helt sonika flyger jag ut på altanen och smäller igen dörren (så inte katterna går ut) och frågar va 17 hon håller på med. Ord som tonta flög ur munnen på mig och jag tror hon skämdes en hel del när hon påstår att jag har rätt. Vad arg jag blev! Spanskan bara flyger ur munnen på mig när jag blir arg! Seriöst! Hur kan en vuxen människa stå o PALLA avokader från någons tomt??!! När jag lyckats skrämma iväg henne fortsätter hon mot en annan grannes hus, kliver in på en tom tomt och försöker komma åt grannens träd. PINSAMT!
O vi har dessutom pratat om att vi tyckt att avokadosarna har försvunnit spårlöst men trott att dom kanske hamnat i häcken. Nu är det jag som har koll! Förhoppningsvis vågar hon inte komma tillbaka hit iaf!

Söitsarna!


Kommentarer
Postat av: Erica

haha VA! Skämtar du? Vilken mupp! Bra att du gick ut och gasta på na. Förhoppningsvis blev hon så pass skrämd att hon inte kommer tillbaka.. Hon kan väl gå i affären som en annan ( som inte nu har ett avokadoträd :P ).



Linda, kissarna är ju såå söta! :D

2011-09-26 @ 14:55:54
Postat av: Linda

Jag hoppas hon blev riktigt rädd! Gu vad arg jag var ;D

Hahah eller hur! Som alla andra vanliga människor som köper 2 för 14kr eller vad det nu är! ;D



Tack sötis! Jag saknar din blogg!! Och dig!!

2011-09-26 @ 22:45:28
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0