Royal Buddah

Z hittade ett hemligt fack här hemma idag med saker som hans pappa hade i en "hemlig gömma" när han levde. Massa fina smycken och stenar som han hade köpt i Brasilien för många år sedan. Dessutom hittade vi lite gamla sedlar och framför allt en 5 kronors sedel, svensk! Det stod på den att den var ifrån 1973 så den kändes riktigt historisk. Samlar folk på sådant?

Nu kommer snart min cheeseburgerpizza som jag har beställt så jag ska hjälpa älsklingen att duka upp.

Lägger ut min outfit från igår. Premiär för min ybersnygga Royal Buddah vintage jacka som är sådär härligt stor och snygg!


Kommentarer
Postat av: Pernilla-alias Buba

Cheeseburgerpizza låter intressant :)



Nja, jag har inte upplevt så jättemycket vinter här eftersom jag kom i mitten av februari, men Vasse har. Vårt hus är och för sig rätt bra isolerat och vi har element. Men man märker ändå av att det blir kyligare och råare inomhus. Mycket värmeljus känns som ett måste!

2011-10-28 @ 09:39:33
URL: http://frombubawithlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0