Lunch med tjejerna

Jag har precis kommit hem efter en supertrevlig lunch/middag med Sandra & Lotta på Passion Cafe i San Pedro, ca 15min utanför Marbella. Sandra och jag tog bussen dit och vi är aldrig i San Pedro nu för tiden. Båda två har däremot vart barnflickor i San Pedro området, men det var för länge sen för att minnas alla gator så det blev en liten turistpromenad i den lilla byn. Väldigt trevligt.

Jag jobbar med båda tjejerna och det är så kul för nu träffar jag dom lite oftare än vad vi gjorde tidigare. Det går liksom inte att komma ifrån varandra och vi kan bestämma dejter lite lättare också :)

Lotta har dessutom pluggat make up som jag på Make up store i Sthlm, olika tillfällen men exakt samma kurs! Hon däremot valde att jobba vidare inom detta medans jag.. satte sminkväskan på hyllan.
Hon är superduktig så ta hjälp av henne om ni kommer hit!

http://charlottelothigius.com/

Kommentarer
Postat av: Pernilla-alias Buba

Mhm, visste inte att du kunde make-up också!

2011-10-03 @ 22:16:04
URL: http://frombubawithlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0