wow vilket bröllop det blev!

otrolig klänning (gjord av en känd designer viktor luchiini något), otroligt festställe, mingelmat oh dricka i massor tillsammas med 300 människor på en stor gräsmatta intill pooler och med en utsikt över malaga. god middag och massa dans. klockan 06 på morgonen landade vi på hotellet och mina fötter var helt slut!
upp klockan 10, komma iväg till tågstationen. älskligen skulle på tävlig i leon och jag tog bilen hem till marbella, för jobb!! slut som artist!


det som skillde mellan sverige oh spanien var att de satt ner under ceremonin, tillsammas med sin familj. vännerna tillsammas med flickvänner (vi) satt längst fram. det fanns inte heller någon tårta och det hölls inga tal uder middagen. däremot hölls det "tal" i kyrkan o under dansen fanns ett långbord med diverse tilltugg och gratis dricka hela kvällen. detta kan ju skilja från olika bröllop å andra sidan.

jag låter bilderna tala för sig själv! (våra batterier dog så nu väntar jag på fler kort från de andra)


z:s mamma o karl är här så nu ska vi ut o äta! sommaren är för underbar!













Kommentarer
Postat av: Johanna

Wow, ni va jätte fina och vilket bröllop!!! :)

2011-06-28 @ 20:54:57
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: Erica

Shit vad märktigt! :) Och hur fina va inte du och Z då? :D Himmelskt!

2011-07-02 @ 21:59:24
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0