Underbara höst

Det är så underbart med helg! Speciellt efter sist jag skrev när regnet bara öste ner. Nu skiner istället solen och det är riktigt höstväder ute, fast det är ganska ok temperatur. Däremot har jag blivit jätte förkyld och har knappt någon röst kvar!

Hela veckan har gått åt till att lära mig om att pinga och försöka få upp sin hemsida på google. Vi har ny webadress på jobbet och den tidigare bloggen hittades alltid när man sökte på diverse saker. Om det är någon som har tips så please.. give it to me! :)

Imorn börjar affärerna ha öppet på söndagar. Dom har annars alltid stängt förutom under juli/aug och dec när handeln rör sig lite mer än vanligt. Förhoppningsvis blir det en sväng till La Canada. Vi har fått både Apple och Hollister så nu finns det massa roligt att pilla på!


Någon som har biljetter över till dansens hus föreställning den 5/1 eller 6/1? Jag vill köpa!

Kommentarer
Postat av: Spanienfrugan

Åh Holister gillar jag!

Här är det alltid stängt på söndagar året om. Tyvärr något jag har mycket svårt att vänja mig vid. Krya på dig!

2011-12-03 @ 19:15:19
URL: http://spanienfrugan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Här i Berlin är det cokså söndagsöppet i butikerna nu, man hinner så himla mycket mer då.

2011-12-04 @ 18:55:32
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0