Lördagkväll


Egen odlade tomater. Dom är gudomliga. Värt all tid man lägger på plantering & vattning.

Jag är ledig och har ägnat min dag till att i stort sätt inte göra någonting alls. Det är alldeles för varmt för att vara ute. 30 grader i skuggan och stekande sol är till för stranden. Var ner till Zara idag och hittade en supersnygg vinterjacka men kände att vintern är för långt bort just nu. (Har dock ångrat mig och måste dit på måndag)

Älsklingen har bilat iväg till södra frankrike för EM så idag passar jag på att kolla på tjejfilmer och äta vindruvor. Dock sa jag till honom att när han kommer hem får han hålla sig hemma resten av året. Han har vart borta alldeles för mycket nu sen vi kom tillbaka från resan :) Helt otroligt att vi känt varandra i 5 år i november. Underbart.

Kommentarer
Postat av: Pernilla-alias Buba

Åh, de ser ljuvliga ut tomaterna. Bra jobbat!

Vad är det EM i som din kille åker till?

Mysigt med lite egentid ändå :)

2011-08-21 @ 14:12:04
URL: http://frombubawithlove.blogg.se/
Postat av: Pernilla-alias Buba

Och för att svara på din fråga ;)

Jag trivs kanon här i Norra Spanien. Det växlande klimatet passar mig med soliga fina dagar varvat med moln och regn. Lite mer som hemma i Sverige fast fler fina dagar såklart. Det är bra för nattsömnen också!

Människorna här är nog lite mer som vi från Sverige också det tror jag, även om jag inte har så mycket att jämföra med. De är trevliga men baskerna är inte så inställsamma. Det kan ta ett tag att lära känna dem.

2011-08-21 @ 14:21:39
URL: http://frombubawithlove.blogg.se/
Postat av: Lovisen

Guuu va goda dom ser ut :)

2011-08-21 @ 15:05:01
URL: http://lovisen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0