En liten missie

Precis innan jag kom tillbaka till Spanien efter våran jordenruntresa så blev tyvärr våran katt påkörd. Han betydde väldigt mycket för mig och även fast det har gått en hel sommar nu så finns det fortfarande dagar då jag gråter eller får tårar i ögonen.
Nu har vi iaf bestämt oss för att vi vill ha en katt igen. Ingen kommer någonsin kunna ersätta Pimpan och ingen SKA ersätta Pimpan men vi vill ha en liten katt hos oss, i våran familj.

Den här lilla sparveln var på besök hos oss i helgen! Hon och hennes syster bor för tillfället hos grannen men jag tror att senare i veckan kommer hon få flytta in till oss. Katten är inte större än min hand och så söt. Hon vill utforska allt.
Zacarias var inne på att döpa den till Gandalf (han har fått sagan om ringen feber) men det går ju inte längre eftersom att det är en hona. Vad döper man katter till nu för tiden?


Kommentarer
Postat av: B(:

ååh shit macarama va söt !

2011-08-09 @ 14:23:47
URL: http://bbloggar.blogg.se/
Postat av: Anna

Tokigt söt!

Mina två heter Manfred & Rasmus.

kram

2011-08-09 @ 18:47:25
Postat av: Linda

Tack Anna :)

2011-08-09 @ 23:25:06
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ohhh så söööt :) Nellie säger " Kiss" Hon menar nog kisse ;) Den kan väl heta missie?

2011-08-11 @ 22:38:06
Postat av: Erica

Meeeen gu så söt! Hade jag haft katt hade den hetat miss lee eller turid! ;-) puss tuss

2011-08-14 @ 07:11:57
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0