Svenska på Spanska

Män som hatar kvinnor går på tv just nu, på spansk tv alltså!
Det går verkligen inte att kolla på Mikael o resten av de svenska skådespelarna med spansk dubbning! Enligt mig borde det vara förbjudet att dubba filmer år 2010. Det känns lite omodernt helt enkelt!
Spanien borde lära sig av många andra länder att sätta textningen istället så kanske spanjorerna blir lite bättre på engelska. Tydligen var Spanien 3e sämsta landet i Europa på engelska. Kan inte kännas allt för bra!

Ne nu ska jag försöka få fram Luftslottet som sprängdes som jag helt glömt bort att se o sedan blir det läggdags. De här 9 timmars passen på jobbet gör mig riktigt trött! Som tur är, är det bara en dag kvar innan halvdag o sedan ledigt fredag. Vi har underbart väder här just nu så den fredagen är verkligen efterlängtad!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Linda idag kom snön, och sweden är i kaos, i vanlig ordning!

2010-10-22 @ 09:46:35
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: Johanna

Shiiiit kallaste vintern på 1000 år, va fan är det frågan om:(

2010-10-22 @ 14:41:09
URL: http://deede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0