Vill ha!

Den här klänningen hittade jag inne hos Engla. Den är från H&M och ska komma ut i affären nångång i maj/juni. Den här vill jag verkligen ha! Gör den inte höfterna större med sina fickor så är det jag som köar för denna! Underbar här i Marbella på sommaren.


Älsklingen är ute och äter lite tapas och tar en öl med några kompisar så ikväll kör jag riktig tjejkväll här hemma. Jag ska göra iordning min tonfiskwrap och sedan blir det live show med bloggtjejerna. En riktig tjejkväll som sagt ;)

Kommentarer
Postat av: Lova

Jag fönar det åt det hållet jag vill ha och använder den billigaste sprayen som ICA maxi har.. :) Plattången gör nog sitt också.. :)

2010-05-07 @ 19:17:02
URL: http://lovisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0