Supergott med tonfisk

Tonfiskwrapen jag gjorde häromdan blev riktigt god. När jag bodde i Sverige tyckte jag att tonfisk var för katterna. Men sen jag kom till Spanien och började jobba inom ett cafe där vi hade just tonfiskwrap är jag helt fast. Grillad tonfisk, tonfisk på pizzan, tonfisk köttfärsås, tonfiskmajonär.. allt.
Det är konstigt egentligen vad olika maträtter och ingredienser gör i olika länder.

Just nu sitter jag med fötterna i ett fotbad. Min läkare har bett mig göra det varje morgon och kväll och sedan ha på en antibiotisk kräm. Infektionen kommer inte förstvinna förrns den dras men det kanske minskar lite iaf.

Idag är det 9 timmars jobb som gäller, med en ny kvinna i affären. En 51 åring som ska lyssna på vad jag har att säga. Ska bli riktigt intressant. Frågan är om hon stannar. Även fast folk vet att vi bara söker deltid verkar dom inte förstå det.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Va gott det ser ut:)

Killar alltså, va ska man med dom till;)

2010-05-08 @ 10:51:40
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: Johanna

Skiit läskigt, jag vågar inte svara, man vet ju aldrig!

2010-05-08 @ 21:35:59
URL: http://deede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0