En helrolig (och konstig) helg

Jag hade huuur kul som helst i lördags!! Paoula och jag åt argentinsk tapas och satt och pratade massa skit innan vi begav oss till Lemmon och tog en mojito på deras uteservering. När det blev för kallt gick vi in och fick sitta i VIPen. Paoula har jobbat med ägarna till baren tidigare och hon pratade på om att hennes kompis hade problem med tån hej å hå ;) haha!
Jag var så himla lycklig som kom i mina favorit heels och kunde köra på kjol ihelgen!!

En himla massa dansande och lite drinkar gjorde våran kväll så rolig!! Sandra kom runt 04 efter att hon jobbat klart också. En av de roligaste kvällarna helt klart :)
Däremot slutade den sådär. Paoula slog i knät och fick två stora öppna sår som vi plåstrade om med lite plåster men när vi gick vid 6 tiden så bara forsade blodet på hennes ben så vi tog en taxi till hennes morbror som är läkare och kvällen slutade med mexikansk mat och två IHOPHÄFTADE sår klockan 8 på morgonen.

Dessutom kom Zacarias hem senare på dagen efter en lång tävling i Granada. Hans axel hade hoppat ur led. Axeln som han tidigare opererat efter en snowbordolycka så nu har vi precis vart hos läkarn och sitter båda i soffan och tycker synd om våra axlar och tår ;D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ojoj, hoppas ni repat er;)

2010-05-11 @ 11:20:38
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: Lova

Tell you on msn! Pussåkram!!

2010-05-12 @ 13:15:14
URL: http://lovisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0