En bok om helgen

Det har vart fullt ös hela helgen!! I fredags efter jobbet kom 2 av Zacarias kompisar från Madrid som har bott hos oss under dom här dagarna och direkt när dom kom gick vi tillsammans med alla andra kompisar ut och åt lite tapas + argentinskt.
På lördan skulle Zacarias firas av vännerna så dom hade en hel dag på stranden, resturanger och barer och klubbar medans Paola, Sandra och jag träffade upp Paolas vänner och hade en heldag på Trocadera, en strandresturang, åt och drack gott. (Mina carrera blev snodda under 2 minuter innan vi skulle gå hem, suck!!) På kvällen gick vi ut och dansade och jag traskade hemåt vid 3.30 eftersom att jag hade 9 timmars jobb på söndan.

Vaknade 7.30 söndag morgon av att någon bankar på dörren, Zacarias kompisar som kommit hem tidigare än honom och förmodligen trott att jag inte jobba eller att Z var hemma.
Söndagens 9 timmars jobb gick bra men oj vad skönt det var att sätta sig ner i soffan på kvällen.

Imorn fyller Zacarias 30 år och det ska bara vi två fira så det ska bli mysigt :)

Nu. snart dags för jobb!


Min härliga solbränna från i lördags. Nästa gång glömmer jag inte att ta av linnet!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kusin, du använder väl solskyddsfaktor??????????:)

GRATTIS Z:)

2010-05-17 @ 10:51:13
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: Lova

Hoppas ni får det underbart på Z födelsedag!! Grattis till honom!



Pusskram!

2010-05-17 @ 15:45:14
URL: http://lovisens.blogg.se/
Postat av: veronica

jag vet o han e så snäll o söt och kan redan springa o spela fotboll o han e inte ens ett år!o så har han jennys långa svarta ögonfransar sjukt söt!!

2010-05-17 @ 17:39:50
URL: http://htpp://soronie.wordpress.com
Postat av: sara och toves blogg!!

Fin blogg!!titta in på min blogg!!!vi har en skämt tävling om du vill va med!!:DPUSSOKRAM SARA

2010-05-17 @ 18:10:30
URL: http://tidningenjeans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0