Hallå Spanien

Jag är lite chokad! Att Spanien inte skulle vinna mot Schwiez var nog ingenting spanjorerna förväntade sig.
Jag såg inte matchen eftersom att jag jobbade men jag hann se lite på nyheterna när jag kom hem och om det är någon jag skyller det här målet på (+ tv reportrarna) så är det Iker, målvakten. Vad fasiken gjorde han utanför mållinjen?!

Ikväll ska älsklingen bjuda på god mat och vin här hemma. Jag hörde någonting om lax, skagenröra och bakad potatis! Mums! Därefter blir det film och massa mys. Du är bäst älskling!


Kommentarer
Postat av: Lova

Hihi, jag sa till R att det måste vara liv hemma hos er efter den förlusten.. :D Jag vill också ha mat lagad när jag kommer hem! Mysigt.. :)



2010-06-16 @ 19:38:31
URL: http://lovisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0