Gröna fingrar

Jag är ledig idag eftersom att tanken var att jag skulle ligga på soffan hela dagen med foten högt upp. Men så blev det ju inte, som tur var :) Nu har jag precis vart iväg och ätit lunch med min käraste och hans jobbarkompis. Vädret är inget vidare idag så nu ska jag kura ihop mig i soffan med mjukiskläderna och en bra film. Det gäller att passa på för på sommaren är det svårt att göra det här när det är så varmt och soligt.

Och appropå någonting annat, kolla in våra tomater hur mycket dom har växt. Vi har hur många plantor som helst nu (vissa syns inte på bild) så nu väntar vi på att tomaterna ska komma. Sen har vi också basilika, persilja, dill, oregano, koriander och gräslök. Härligt när man kan äta sitt egna. Våra avokader och citroner är nämligen hur goda som helst!

- 20 februari 2010


NU - 1 juni 2010


Kommentarer
Postat av: Lova

Ååå va fint me så mycke grönt :)

2010-06-09 @ 15:37:19
URL: http://lovisens.blogg.se/
Postat av: Lova

Ååå tack! jag gillar den verkligen.. :)

2010-06-09 @ 16:18:22
URL: http://lovisens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Egna avokados? Hur lyxigt? :)

2010-06-09 @ 19:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0