Jag vill resa.. nu!

Jag hade en fantastisk födelsedag! På kvällen tog älsklingen & jag en sväng i Puerto Banus & sedan åkte vi till en köttresturang där han bjöd mig på massor av kött & vi delade en flaska rött vin. Romantisk middag för två :)

Nu har jag precis kollat runt på internet efter jorden runt biljetter. Till vintern vill vi göra en längre resa runt om i världen & vara borta 3-4 månader. Det är mycket kollar som gäller, vilket reseföretag man ska åka med, vilka visum vi måste inskaffa, vad för olika vacciner som är viktiga att ta. Men som jag längtar! Jag verkligen älskar att resa!

När jag var inne & kollade på ett pars resedagbok såg jag att dom hade vart i Mexico, på exakt samma ställen som vi befann oss på i November 2007. Det var en underbar resa verkligen! Nu vill jag ut & resa ännu mer!

Ikväll gör vi en resa till Granada, tävling & grillfest står på schemat!





Mexico 2007


Kommentarer
Postat av: Johanna

Nellie kramar till dig!

2010-08-01 @ 17:49:34
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: Fanny Ekström

Hej!

Jag hittar ingen mail jag kan dra iväg några rader till, så jag skriver här istället.



Jag och min finaste vän Sofia ska nu till hösten börja vårt sista år på gymnasiet: sista året innan vi måste växa upp på riktigt, bestämma vad vi ska göra med våra liv och följa våra drömmar.

Sista året på gymnasiet gör man ju också sitt slutprojekt. Vi har bestämt oss för att göra något vi verkligen drömt om i så många år: vi har nämligen bestämt oss för att flytta - Flytta till ett land som vi båda älskat så oerhört redan från första början, det land där vi känner oss som hemma.

Självklart pratar jag om Spanien, och staden Benalmádena.

Vi har följt din blogg under en längre tid och kan inte sluta fascineras av, och avundas din vardag bara rent allmänt.

Det vi vill fråga dig, är om du skulle vilja hjälpa oss att klara av det här; att uppfylla vår dröm.

Om du skulle vara intresserad, så maila mig gärna på [email protected].



Det du skulle hjälpa oss med är inget märkvärdigt. Egentligen. Typ svara på frågor som vi kanske kommer på under resan och arbetets gång, om du har några saker vi borde tänka på och så vidare.



Hoppas du hör av dig,

Vänliga hälsningar.



Fanny Ekström & Sofia Eriksson

2010-08-03 @ 19:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0