Ifrån 2007

Jag är usel på det här jag vet. Men min dator är fortfarande inte lagad så det är inte lika kul!
Vi har hunnit med en hel del på sistone, Tarifa, Jerez, tävlingar, strand, bad, jobb m.m. Imorn åker Z mamma hem & på lördagkväll får vi besök utav lillasyster Ronja (Igen!! Yeaah), Pappa Micke & hans familj. Ska bli jättekul verkligen! Dom stannar bara en natt så det gäller att ta vara på tiden.

Appropå tid så kollade jag igenom min blogg för att se hur länge jag haft min mobil. Den bara stängdes av helt plöstligt & gick inte att få på. Läste tillbaka i bloggen som jag alltid gör när jag behöver få reda på exakt tid & såg att det var 3 år sedan jag fick den av Z i födelsedagspresent! 3 år!! Det är inte konstigt att den börjar ge efter. År 2007 var verkligen inte igår. & på måndag är det dags för min 4e födelsedag här i Spanien!
Tiden går verkligen fort :)


Hittade den här bilden ifrån 2007. Jag på några klippor i Marbella, framför Puerto Banus klockan 8 på morgonen tillsammans med min kära.
Varje gång jag ser den skrattar jag till lite lätt. Ställningen är ju inte att leka med ;D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det va super trevligt, men vi sakna dig:)Kul att din pappa kommer ner:)

2010-07-23 @ 12:27:56
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahaha, klockren bild, vad gor du for nat??!!

2010-07-23 @ 22:13:46
URL: http://thesedreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0