Älskade familj

Bloggen har vart lösenordsskyddad bara för att pojkvännen & jag skulle kunna maila till varandra medans han befann sig i Kina. Varken hans mail eller facebook fungerade där så vi kan tacka den "jobbiga bloggen" för det ;)

Jag har haft min underbara mamma & lillasyster här nu i en vecka & igår åkte dom hem. Saknaden som jag får efter min familj efter att skiljas ifrån dom kan knappt beskrivas. STOR är ett ord! Jobbig är ett annat! 
Vi har iaf haft det jättebra med shopping, bad, sol, goda middagar, bus & annat kul så jag är verkligen hur glad som helst över att dom har vart här.

Tack älskade mamma & Ronja för att ni kom! Ni betyder verkligen så himla mycket för mig!
Saknar er!



Kommentarer
Postat av: Lova

Ååå din blogg har varit saknad, men jag förstår att man vill kommunicera med sin karl.. :)



Va kul att du har haft mor och syster hos dig! Förstår saknaden, jag grinar när jag har varit med mina (en av dina :D) föräldrar över helgen och ska åka hem.. Det blir tomt som tusan..



Jättefina bilder iaf.. :) Älskar att bloggen är tillbaka!



Pussåkram!

2010-07-08 @ 17:28:46
URL: http://lovisens.blogg.se/
Postat av: Linn

Hejsan! Jag är en tjej som tagit studenten i år och min dröm är att åka till Marbella och skaffa jobb och boende. Så det var verkligen jättekul att komma in här på din blogg!



Om du har tid skulle det vara väldigt snällt av dig om du har lust att skriva en rad om ev möjligheter att kunna få ett jobb i Marbella. Jag har fem års restaurangerfarenhet och tänkte åka ner vecka 34, finns det chanser tror du som har bott där ett tag?



Tack på förhand! :)



Linn Heimdal [email protected]

2010-07-08 @ 17:42:03
URL: http://linnheimdal.blogg.se/
Postat av: Johanna

Underbart att du är tillbaka:) Saknat din blogg och dig. Jag ska fundera ut lite och hitta en bra bild så det kanske blir bra tills du har din braiga dator':)

2010-07-08 @ 19:33:31
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: Johanna

:) hon är för go! Skönt att mamma och ronja vart hos dig :)

2010-07-09 @ 09:17:32
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: Jessica

Gud va lilla Ronja har blivit stor, fan va gamla vi börjar att bli :) miss you my friend.

2010-07-10 @ 19:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0