Tips från Olay

Vattnet kom tillbaka efter ett tag imorse så jag har vart mer än effektiv idag! Städning av vardagsrum, sovrum, hall och gästrum & tvättat 2 tvättar. Efter den goda apelsinlaxen till lunch och kladdkakan till efterätt med Zacarias tog jag tag i mig själv med träning och en rejäl duschning. Jag är så glad att jag har hållt det här med träningen ett tag. Nu ser jag fram emot att träna så att jag kan få ta den där sköna duschen efteråt och skrubba mig med mina nya produkter från i jul!

Inget märkvärdig men så fräsh man känner sig efteråt och gott luktar det också!

  


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi åt hemmagjorda hamburgare.. :)

2010-01-18 @ 18:18:03
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: Lova

Du bloggar som aldrig förr!! :) Såå kul! Nu har jag skrivit in i inlägget vart dom är ifrån.. :)



Jag ska också skrubba mig lite snart, men när man är förkyld känner man sig allmänt skabbig.. :D



Pusskram!

2010-01-18 @ 18:33:14
URL: http://lovavilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0