Se Avatar

Älsklingen och jag hade det så himla trevligt i fredags! God lunch, shopping och bio. Ingen av oss är några riktigt biomänniskor så det blev extra roligt. Vi köpte massa lösviktsgodis och hade riktigt biomys.

Filmen var jättebra! Och jag hade inte alls några problem med att se den på spanska. Det är mycket textning när avatarerna pratar sitt egna språk så jag behövde bara fråga Zacarias engång om vad dom sa. Så jag kände mig mer en stolt!
Alla borde se Avatar, ingen riktigt wow känsla efteråt men helt klart mer än sevärd! Mer än bra! Vet inte om det var handlingen som gjorde det, jag är inte så mycket för att dom ska slåss och ha sig.
Men effekterna och färgerna i filmen är helt suveräna! Och dessutom hur dom blir avatarer! Se den i 3D!


Kommentarer
Postat av: Lova

Ni har ju så mycke annat skoj :) Tapasbarer å sånt :)

2010-01-17 @ 21:29:49
URL: http://lovavilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0