Lär er utav Sverige, Spanien

Idag vaknar jag av ett "klunkande" på taket. Min första tanke var att någon stod uppe på taket och jag vet inte vad. Upp och kolla, det var bara baljan på taket som var full och luft gick genom rören (jag vet att ni inte förstår någonting men en balja står på taket med ledningar för vatten?). Ljudet slutar när jag är nere igen, går på toa och spolar, märker att toan inte fylls på vatten igen, kollar vattnet i kranen i köket.
Märker att det rinner väldigt lite, ut och kolla vattenmätarn. Lovely dom har stängt av vattnet, igen! Om dom kanske kunde lära sig och varna när dom gör det, speciellt idag när både tvättning och träning (dusch) var de två första sakerna på min priolista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0