För mig, husmanskost

Älsklingen och jag skulle ha gått ut och ätit lite tapas ikväll och kollat på fotboll som inte visades på kanalerna som vi har, men så kom hans kompis hit och skulle med så jag kände inte riktigt för att vara "flickvännen på sidan om som följer med på en fotbollskväll". Det blev fel liksom.
Så nu har jag precis slängt ihop lite svenska prinskorvar och hemmagjord potatismos som jag gjorde för första gången. Det här är något av en svensk husmanskost för mig och jag verkligen älskar sådan här mat.
När jag kommer hem till mamma vill jag alltid ha stuvade makaroner och stekt falukorv, det är ett måste!
Bjud mig gärna på en tarta av nått slag, jag kommer älska det, men också det mest enklaste som går att göra i ett kök!

Nu blir det sex and the city säsong 1 som vi också såg igår, men vem vet jag kanske missade nått. Vi kollar på det här tillsammans Zacarias och jag så jag skulle bara våga starta med säsong 2! ;)


Kommentarer
Postat av: ronjja

GUD VAD GOTT. ska nog göra mig något innan jag slaggar-.-



hahaha,. jag skojade ju bara :)

2010-01-04 @ 00:09:27
URL: http://ronjjazetterberg.blogg.se/
Postat av: Angelica

Men det är den där jäveln som gick omkring på fly precis innan stängning jämt.. lunka omkring och glodde på alla unga tjejer. Han måste ha vart där när du jobbade också. Skitäcklig och obehaglig! Typ 30 och svart backslick.. Han hängde tydligen på pressbyrån och på daisys också :P

2010-01-04 @ 16:26:02
URL: http://gnoge.blogg.se/
Postat av: Lova

Moset ser supergott ut! :) Svensk mat är god faktiskt.. :)

2010-01-04 @ 20:56:03
URL: http://lovavilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0