Dålig uppdatering

Jag har det bra här hemmai Sverige! Det var länge sen jag kände av sådan kall kyla men det är också helt fantastiskt att se en riktigt vit vinter. Idag är det en fantastisk dag, helt vindstilla, snön ligger på träden och solen är påväg fram. Mysigt.

Det blir ingen vidare uppdatering nu när jag är hemma då ena datorn är på uppdatering, andra har inte internet och 3e åker med mamma till jobbet om dagarna så jag får lägga in massa fina bilder när jag kommer tillbaka till Spanien.

Jag har vart massvis med min underbara, söta vän Erica och hennes dotter.
Det har också blivit Shopping i täby, inbjudna på lunch, tittat på ericas nya hus, bara umgåts med henne och min kära familj, en sväng till uppsala, middag på åtellet, vart på stan och fikat med mamma, syster och kusin. Ja you name it. Inte en enda lugn dag. Och Ikväll blir det inflyttningsfest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0