2010

Jag är helt värdelös på att blogga just nu men jag har inte ens orkat ta upp datorn när vi haft folk över.

Nyår var jättetrevligt. Vi var på en resturang tillsammans med 45 andra människor och firade ett nytt år med Zacarias moster, kusin + man och kusinens pappa. Jag vet inte om jag berättade det förra året men på nyår i Spanien så äter man alltid 12 vindruvor för varje sista sekund som är kvar till klockan slår 00.00. Det blir riktigt hetsigt och speciellt när man ser alla andra försöka snabba sig också. Testa att äta 12 vindruvor på 12 sekunder, det är inte det lättaste! :)
Idag är jag iaf ledig och solen skiner så vi ska försöka hitta på någonting här hemma. Bilder från nyår kommer senare.

Hoppas ni alla har haft ett bra 2010 än så länge!

Kommentarer
Postat av: Lova

jag vill se dig med vindruvor i munnen! :) Man måste ju svälja dom hela för att klara det på den tiden.. :)

2010-01-03 @ 14:09:32
URL: http://lovavilda.blogspot.com
Postat av: ronjja

det e ju kuul ju ;p



haha, feta rumpan man har också.. nejdå!

men du hade inte fått några csn papper hit.

pussar

2010-01-03 @ 18:45:43
URL: http://ronjjazetterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0