Wasabi i Puerto Banus

Älsklingen och jag tog en sväng till Puerto Banus idag och åt lunch på ett nytt sushi ställe som har öppnat. Hur gott som helst verkligen! Och så modernt! Dom hade rolling sushi också som gick längst med borden via en magnet i botten på tallriken så ingenting rörde sig förutom tallriken med sushi!
Synd dock att sushi är så himla dyrt här i Spanien, annars hade jag ätit det varje dag. Vi verkligen njöt av alla billig rolling sushi som vi hittade när vi var i Japan!

Nu ska vi snart beställa hem lite mat för kvällen. Lutar åt pizza än så länge med myskväll för älsklingen & mig. Imorn är det jobb igen. Tusan för att jobba helger!


3 små bitar för 6 euro. Man blir inte direkt proppmätt ;)

Allting går i lila, även baren som inte syns.

Kommentarer
Postat av: Lova

Vilket härligt ställe! Ååå va sugen jag blev på sushi nu!! :)

2010-02-27 @ 10:34:57
URL: http://lovavilda.blogspot.com/
Postat av: Lova

MSN!!! :D

2010-02-27 @ 19:46:58
URL: http://lovavilda.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Love sushi:D Det ska jag pressa massor sen:)

2010-02-27 @ 20:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0