Gröna fingrar

Gymmet ligger fortfarande kvar i sin förpackning haha! Jag är inte ett dugg förvånad. Vi håller på att velar om vart vi ska ha det, om det ska vara i gästrummet eller på kontoret, vad som ska flyttas och vad vi ska möblera om.
Idag har iaf solen skinit så vi har vart iväg till ett plantag, (heter det så?) och kollat på växter. Vi måste plantera nånting iför häcken som vägrar växa till sig efter bilbranden som var för 2 år sedan och vi verkligen hatar att folk kan se in över häcken. Vi kunde inte bestämma oss men vi fick med oss lite kryddfröer från ett annat ställe iaf och har sått 3 krukor med tomater och 2 med basilika. Får hoppas att det blir nått nu. Jag råkade vattna dom med en flaska som innehållit dödningsmedel för gräs men jag hoppas jag gjorde rent den tillräckligt ordentligt innan. Suck vad irriterad man kan bli på småsaker ibland! :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi har snö storm som tusan! Katastrof. Hoppas ni har en bra lördag!:)

2010-02-20 @ 18:36:06
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: Lova

Jag vill också plantera!! Men då får jag så snöplantor av något slag.. :D

2010-02-21 @ 18:02:58
URL: http://lovavilda.blogspot.com
Postat av: Johanna

Så enkelt, man köper tunna spjäll, har på den krydda man vill, eller marinad. In i ugnen på en plåt 200 grader i typ 45.. Mums!

2010-02-22 @ 11:51:57
URL: http://deede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0