Tusen frågor om Lost

Vi har precis kollat på 5e avsnittet av Lost i säsong 6, Och jag blir helt knäpp. Efter varje avsnitt är jag helt "tom". Jag har ingenting att säga, tycka eller kommentera. Jag hajjar verkligen ingenting just nu. Allt är bara superskumt!

Vad gör Claire ute i skogen? Vem är egentligen Locke? Varför har dom åkt tillbaka till ön? Varför får vi se deras liv som vanligt om de inte hade landat på ön? Vart kommer Jacks son David ifrån? När kom egentligen David till? Vem är "the others" rädda för? Varför har Said en infektion? Vem är Jakob? Jädrans järnspikar ;D


Kommentarer
Postat av: Lova

Jag blir helt galen av Lost! Man får aldrig några svar utan bara fler frågor för varje avsnitt :D

2010-02-28 @ 16:57:11
URL: http://lovavilda.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0