Ringde äntligen läkarn

Det är inte alltid lätt att bo i ett annat land, speciellt inte när du ska göra sådana saker som är självklara i Sverige men som du aldrig har gjort här.
Så nu har jag äntligen ringt och bokat en tid med min läkare som ska kolla på min tå på fredag morgon. Att ringa var inga problem alls, jag skulle bara veta vilket nummer som var mitt för att hon skulle kunna identifiera mig (det finns 4 olika nummer på mitt papper!!).
Däremot tror jag att jag tar med mig en fusklapp på fredag med de viktigaste orden jag behöver för att beskriva mitt problem. Egentligen är det väl bara att visa tån så förstår han ;D 

En sak är iaf konstaterad, läkarord på spanska är inte helt lätt.  

Kommentarer
Postat av: Johanna

Va duktig du är:D Du och din tå alltså!

Får hoppas det blir bra.

Förlora såklart. typiskt.

2010-02-17 @ 11:34:21
URL: http://deede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0