Mer regn

OS är i fullgång på våran tv redan. Just nu finns det ingenting annat på tv men man får väl stå ut förmodar jag :) Det är ju ändå bara två veckor, eller hur?

Idag kom regnet igen, så trist! Jag hoppas verkligen på sol till helgen så vi kan gå och luncha i solen. Vill handla nya fina skor och känna att det är igång på riktigt nu. Garderoben skulle också behövas uppdateras, imorse höll jag på att få krupp på mina kläder. Jag har Ingenting alls att sätta på mig! Ingenting alls!


Valencia i mars 2009. Då var det redan varmt och skönt så nu håller vi tummarna för solen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken läcker bild:)

2010-02-25 @ 23:36:35
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: Don Svensson

Mycket fin bild seniorita :D!!!...och till dig Lovavilda: nej jag har inte huvudet i rumpan men jag är blind o vet inte om du är söt eller sur? heheh peace <3

2010-02-26 @ 07:47:23
Postat av: Linda

Don Svensson: Blind? Ja isådanafall skulle du ju aldrig kunnat läsa min blogg så den kan du ju glömma. Vem är du egentligen? Orka kommentera och läsa min blogg!

2010-02-26 @ 09:54:30
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0