Prater y Noria

Nu har vi flyttat till ett nytt hotell, ett hotell närmare banan där Zacarias távlar för nu har vi sátt hela Wien och att jag är team manager för Spanska laget :) Ett riktigt typiskt gammalt österikiskt hotell bor vi pà !

I tisdagskväll var vi pá det berömda Prater, ett tivoli som ligger i Wien och som även har det berömda parisehjulet Noria. Ett 65meter högt hjul med utsikt över hela staden och som är bra mycket äldre än era farochmor föräldrar :) Jag med min höjdskreck haha fy! Efterât âkte killarna den högsta slänggungan som existerar! Gungorna pâ Gröna Lund, men den reste sig ocksâ uppât 100meter i luften!! Ni kan ju tänka er med dom där smà kedjorna som hâller i stolen!

Annars har vi gàtt och gàtt och gàtt och vart pà museeum och kollat sevárdheter, sàdant dár som hör till turistandet i storstäder :)









Kommentarer
Postat av: Johanna

Det ser väldigt fint ut:)

2010-08-27 @ 14:15:46
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: Sandra

OMG!!! Dom slanggungorna va inte att leka med, jag alskar bergochdalbanor men slanggungorna ar nagot av det laskigaste jag vet, men hade nog provat det bara for att! Hoppas ni har det underbart!

miss you. puss

2010-08-27 @ 19:05:29
URL: http://thesedreams.blogg.se/
Postat av: Lovisen

Guu vilka hus!! Det ser ut som ni har det toppen.. :)



Pussåkram!

2010-08-28 @ 09:43:06
URL: http://lovisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0