Skönhetsmorgon

Min pojkvän älskar när jag ger honom ansiktsmassage och lägger en mask, så idag frågade jag om inte han kunde göra det på mig.
Det var ingen roande blick jag fick tillbaka haha, han svarade med att det inte var hans grej. Min tanke var.. men det kan ju bli ;D
Jag tog tag i det själv tillslut så nu är ansiktet helt stelt och imorn ska jag äntligen träna! Jag har vräkt i mig saker på sistone och just nu känner jag mig som en jäst deg. Imorn blir det ändring på det. Träning, peeling, insmorning, fixa naglar osv.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Klart det kan bli:) Micke färgar mina fransar!!haha.

Ja katten, alltså det är sjukt tomt och man undrar så va han håller på med, men skönt att han lever:)

2010-04-23 @ 09:35:49
URL: http://deede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0