Vad ska vi äta?

Min tanke ikväll var att jag skulle laga ihop nån god middag till älsklingen och mig men när jag stod inne på affären hade jag verkligen ingen aning om alls vad jag skulle göra och jag var inte sugen på nånting heller.
Så nu vet jag inte vad vi ska äta och handlingen bestod av allt annat än mat haha!
Förmodligen lutar det åt att beställa hem nått. Karln var rätt trött efter en långhelg i Madrid med sina vänner så det passar mig perfekt också.

Jag tror jag har tappat suget på att laga mat på måndagar eftersom att det är min enda lediga dag och då vill jag bara kunna vila. Men nu har jag iaf gjort chokladbollar, städat iordning och älsklingen är på väg hem med tåget. Ikväll blir det förmodligen Pizza och hemmafruarna, glass och chokladbollar. Perfekt måndagskväll!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Toppen:) Mecka på du!:)

2009-09-29 @ 09:13:54
URL: http://deede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0