Med stort K

Det är lite halvruskigt väder ute så jag sitter och kollar på Djävulen bär Prada, för tredje gången. En perfekt film att ha på i bakgrunden medans man gör nått annat.
En dag ska jag också vara en karriärskvinna med stort K. Jag ska bara komma på vad jag vill göra först vilket inte är det lättaste, tyvärr.

Ikväll börjar jag 19 och jobbar till 00.00 för det är ett band som ska spela på torget utanför jobbet, 80 tals musik, så det är bara att vänta och se om det blir fullt ös medvetslöst eller om vi köpt massa öl i onödan.


Kommentarer
Postat av: jenny

vacker du är på bilden Linda!

2009-09-11 @ 22:48:35
Postat av: jenny

vacker du är på bilden Linda!

2009-09-11 @ 22:49:06
Postat av: j

insåg att jag kommenterade fel bild, du har ju flyttat på kommentarfältet till över bilden. menade bilden från brölloppet....

2009-09-11 @ 22:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0