God lunch och rökförbud

Många spanjorer och turister är väldigt glada idag, andra är förmodligen skitförbannade!
Vi har precis fått reda på att det ska bli rökförbud på alla resturanger och barer! ÄNTLIGEN skulle jag vilja säga! Att det tagit så lång tid att införa den här lagen är helt sjukt.
Jag som inte röker är iaf skitglad haha!

Nu har vi precis ätit en supergod lunch som jag gjorde. Snart är det dags för en dusch och sedan jobb. Jag har ytterligare en vecka kvar att jobba innan jag är ledig. Puh!


Sallad, pasta, röd paprika, avokado, körsbärstomater, feta, räkor och dillsås.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Näsan handlar det om!! Hemligt!!

2009-09-14 @ 20:03:53
Postat av: Hanne

Ser riktigt smarrigt ut det där!!!

2009-09-15 @ 09:45:21
URL: http://hhannee.blogg.se/
Postat av: Alexandra Möller

Det gör man, det skulle du också göra!! :) Men tack vännen, mmm smarrigt det där ser ut...

2009-09-15 @ 10:40:10
URL: http://molleralexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0