1 September

Det är inte nådigt vad den här sommaren har rusat iväg. Eller sommar och sommar, vi har ju fortfarande sommar så jag får väl skriva juni, juli & augusti. Och september lär väl gå lika fort den. Om inte fortare.
Nått jag verkligen ser fram emot nu är en resa i oktober. Få vila ut, ta igen allting man missat den här sommaren och bara ha det bra. Få umgås med sin pojkvän för engångskull för det har det inte blivit mycket de här månaderna.
Till november måste jag ha ett nytt jobb också. Om jag är trött på att söka jobb.. förstår inte hur svårt det ska vara i det här landet att hitta nånting med 40 timmar, kontrakt, bra lön, bra tider och framförallt bra villkor.

 


Kommentarer
Postat av: Lova

Ja vet, vi provade ju så braaa!! jag sörjer men inser att de e kört, det blir aldrig vi två... :D



Jag somnade framför datorn förut när du skrev, men Kom ihåg tillsammans ska vi bli starka! Du och jag mot våra tokiga sidor!! Puss och kram!

2009-09-01 @ 17:19:27
URL: http://lovavilda.blogspot.com
Postat av: Eriva

Ah, tänk att sommaren 2009 är HELT över.

2009-09-01 @ 23:55:35
Postat av: Eriva

Ah, tänk att sommaren 2009 är HELT över.

2009-09-01 @ 23:55:35
Postat av: Erica

Ah, tänk att sommaren 2009 är HELT över.

2009-09-01 @ 23:55:50
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Angelica

Det var inte så svårt faktiskt.. svåraste att hålla kiten uppe och sen hålla sig uppe på brädan när man kommit upp :) Mycket störtningar med huvudet först i vattnet :P Men tror det är mkt bättre och stabilare vindar nere i Spanien! Testa testa testa!!

2009-09-02 @ 11:17:45
URL: http://gnoge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0