Renovering pågår, förfullt!

Idag blir det ingen latsida som gäller!
Vaknade imorse, på med målarkläderna och upp på taket och måla springor i pappen. Vårt tak är seriöst helt värdelöst men som tur är, är det inte det enda här i Marbella. Fukt är något som i stort sätt alla har problem med här nere och varje år behöver vi måla vårt tak för att slippa sådant.
Dessutom har vi alltid haft problem med taket invändigt också då det har "smulat" så igår satte vi upp ett stort lakan och det blev verkligen kanon bra.

Sa jag att jag målade en väggbokhylla vit häromdan? Jag förstår inte vart alla energi har komit ifrån!
Nu ska jag bara tjata på Zacarias att jag ska få måla bordet vitt också så vi slipper dom här hemska dukarna!

Nu är det städning och disk som gäller innan karl kommer hem till lunch klockan 14.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0