Hurtbullar

Nu har vi precis kommit hem och jag håller på att göra frukost.
Imorse vaknade vi till sol och 22 grader så vi åkte iväg till ett ställe och sprang på strandpromenaden! Så jäkla mysigt det är där nere på mornarna. Havet blänker av solen och allting är så stilla. Nästa gång får jag ta med mig kameran!
Nu har vi iaf joggat 4 km och verkligen joggat hela vägen. Vi började så eftersom att det var tusen år sedan jag sprang, men jag gav mig fan på att klara det och de gjorde jag.

Däremot när vi skulle hem funkade det inte att växla så det var bara att lämna bilen och ta taxi hem. Förhoppningsvis är det inge stort som har hänt men det känns ju lite jäkligt att behöva lämna bilen på verkstan på måndag. Stackars älsklingen skulle ha åkt på tävling imorn också!

Jaja hurtigbullar som vi är så är det dags för att sätta oss ner nu med frukost!

Kommentarer
Postat av: Lova

Haha, du tycker säkert att det är jättesynd att han måste vara hemma hos dig i stället för att tävla.. :D Yes minusgrader på morgonen nu för tiden.. :) Du såg väl jackan jag har beställt..? :)

2009-10-03 @ 12:01:54
URL: http://lovavilda.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja och det är ju det jag menar, det är skitbra när det händer något så man får en plusdag med sin älskling för dom är ju borta jämt våra karlar! :) Ska du jobba nått i veckan? Jag kommer sitta konstant framför datorn om du vill ha sällskap för jag kommer vara en plugg-rutten gurka.. :)

2009-10-04 @ 09:25:36
Postat av: Alexandra Möller

Härligt!! Hejja hejja! :)

2009-10-04 @ 10:49:29
URL: http://molleralexandra.blogg.se/
Postat av: Lina

Åh vad härligt det lät att springa på stranden! Och mys att göra det tillsammans. Ja visst suger det med mycket jobb (!) Fast å andra sidan så är jag glad att han har jobb, annars skulle vi gå runt hemma båda två och bli tokiga på varandra ;) Vet du vad, vi ska till Spanien v.14 tror jag det va. Men vet inte riktigt vart men ska kolla upp det :) Ska fira R mamma som fyller 60 å släkten har hus där. Då kanske man får se ditt söta lilla fejs gå runt någonstans? ;)

2009-10-05 @ 10:50:15
URL: http://llina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0