Tavelfix

Nu är det dags för renovering här hemma igen! Eller renovering och renovering. Vi har bestämt oss för att testa att sätta upp massa ramar med våra kort på väggen ovanför soffan där vi tidigare hade tavlor från Zacarias pappa som var konstnär.
Men vilket jobb det är! Väggarna är rött höga och dessutom har vi betongväggar så just nu får jag använda mig utav krokarna som redan finns och det blir inte alls bra. Karln får komma hem och borra lite sen tror jag nog!

De mindre ramarna består av flera ramar


Med dessa ska det förhoppningsvis bli nånting sånt här..


Kommentarer
Postat av: Lova

Det kommer bli hur snyggt som helst! :)

2009-11-25 @ 16:06:06
URL: http://lovavilda.blogspot.com
Postat av: Erica

Shit det där kommer bli skitfint! Vi har också sånna där svarta "flerbilds" ramar och jag har lite samma tanke som du där, men jag tänkte ha massa svartvita bilder på Ofelia! :D

2009-11-29 @ 20:28:12
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0