Tama raddjur i Nara

Jag skrev precis ett inlagg men allt forsvann sa nu far ni bara bilder!

Vi har det iaf jattebra och befinner oss i Nara, 45 min tagresa ifran Kyoto. Underbart vader idag med massa tempel, buddor, tama raddjur och god mat.
Imorn aker vi vidare till Tokyo igen! Vi ska traffa en spansk kille vars Zacarias kanner som gick sig med en Japanska sa det ska bli riktigt intressant.

Dagens konstanterande. 1. Japanerna gar inte over gatan om det ar rott, alla vantar pa gron signal och varenda trafikljus har ett sorts ljud som pipar sa fort det ar gront.

2. Sma barn i 5 ars aldern gar till skolan sjalv. Har kan man verkligen forsta hur mycket respekt japanerna har for varandra och litar pa de andra. 

Kyoto.




Nara.










Kommentarer
Postat av: Erica

GUD VILKEN FIN FANTABURK!! Kan inte du ta hem en sån till mig ?? ( first to spain and then to sweden ) Jag vill ha! Det är okej om den är tom, bara jag får burken :P ( kommer du ihåg den rosa påsen som jag fick av dig en gång när vi shoppade? :P )



Gud vilket vackert landskap, vilka underbara bilder alltså. Saknar dig vännen, är glad att du uppdaterar här så vi får se hur ni har det :)



Hälsa Z, puss!

2009-11-05 @ 22:04:10
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0