MarcCain store

Nu är jag hemma och gu så skönt det var att sätta sig ner i soffan när jag kom hem. Det tar verkligen på krafterna att stå 8 timmar. Dessutom var det väldigt lugnt på jobbet idag så jag ändrade om skyltdockorna och hyllorna mest hela tiden så kan tänka mig att fötterna tog stryk.

Chefen skulle ha kort på två andra skyltdockor på nya kläder som kommit, synd att jag inte tänkte på att fota affären så ni kan få se hur jag jobbar. Här ser man lite iaf.
Den lila skinnjackan kostar 1.300 euro! Skoja inte att man är försiktigt när man rör vid den!


Kommentarer
Postat av: Erica

Ja! :D Jag tog bilderna enkom för att du, mamma o pappa skulle få se :) Mamma ville ha en liten sneak-a-peak innan hon åkte ut! :)



Du, vad fin din header blev!!



Ja hjärtat, jag längtar tills du kommer och hälsar på!! :D Hoppas det blir runt juletider så vi har hunnit julpyntat lite, hih!^^

2009-11-18 @ 20:51:32
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0