Jobbet kallar, idag igen.

Är det något vi har gjort sen vi kom hem från Japan är det att somna tidigt. Och om jag är glad! Imorse vaknade vi runt 08.15 och hade det här vart innan resan hade jag somnat om på engång, men nu var jag verkligen utvilad så vi låg kvar i sängen och mös ett tag och sen hjälpte jag Zacarias att skjutsa honom hem från verkstan där han lämnade in sin bil. Hyrbilar är guld värt i vår familj så båda har bil ;)
Man hinner så mycket mer om dagarna när man är uppe tidigt!

Om en timme ska jag gå iväg och jobba och sen jobbar jag ända till 19. Det var inte igår jag jobbade själv i klädaffären men eftersom att jag vart där mer än ett år, sammanlagt, så kan jag ju det här. Ska se till att prata med chefen också om kontrakt. Får väl se om jag kan vara så hård som jag inbillat mig eller inte!

Kommentarer
Postat av: Lova

Kom igen bruden! Du kan vara hård! :) Kram!!

2009-11-11 @ 16:57:56
URL: http://lovavilda.blogspot.com
Postat av: Lova

Tack söta du! :)



det är bra att du laddar upp dig inför det ett tag för då går det oftast lättare.. :)



2009-11-11 @ 19:52:08
URL: http://lovavilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0