Imorn blir det 25 grader

Jag håller på att fixa till min design för min tidigare var ingen blogg.se mall, och det störde mig ibland att jag inte kunde använda mig av vissa funktioner. Däremot är det massor kvar som ska göras. Headern ska bytas ut, ett profilkort ska upp. Månaderna vill jag sortera om så det blir mindre osv osv.

Nu har vi precis ätit en supergod kantarell risotto som min kära gjorde. Hur gott som helst!
Risotto var någonting som jag aldrig åt förut men det är verkligen riktigt gott.
Nu blir det mys i soffan men först en utmaning som min kära vän Erica utmanade mig med.

Fyra tv-program jag brukar se: Mammas pojkar, Lost, Españoles en el mundo, España directo.
Fyra saker jag gjorde igår:  Vaknade, Fixade med tavlor, Lagade lunch, tittade på film med sambon.
Fyra saker jag längtar till: Fredag, Helgen 3-7 december, Julafton, Tills jag får komma hem till Sverige.
Fyra saker som står på min önskelista: Att få fira jul med min familj, Att alla i min omgivning mår bra, locktång, svenska böcker.
Fyra saker jag avskyr: Att bo så långt ifrån min familj + vänner, dryga spanjorer, kallt, sjukdom.
Fyra saker jag tycker om att göra: Mysa med älsklingen, Resa, äta god mat, shoppa fina saker.
Fyra saker jag åt i går: Rostad macka med allt, Kyckling med nudlar, Plockmat, Äppelpaj.
Fyra bloggar jag utmanar: Lova, Sandra, Hanne, Alexandra.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Den filmen va bra, jag tjöt som fasan. Va skönt med värme:)

2009-11-17 @ 14:15:10
URL: http://deede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0