Gårdagen

Oj här har det ekat tomt ihelgen!
Har visserligen jobbat både fredagkväll och hela dagen igår så det fanns inte mycket tid över till datorn.
Igår var vi ute och åt med 2 av Zacarias kompis, den enes flickvän och en kompis till henne. Hur trevliga människor som helst! Åt på Hardrock Café, för stället vi skulle äta på hade 45 min väntetid! (En ny spansk tapas i Puerto Banus som har blivit THE ONE). Kan däremot inte rekomendera den HardRock. Maten var inte alls den bästa, servicen var sådär och nej, vi gillart inte. Maten i tex Sthlm & Cancun är tusen gånger bättre.
Sen åkte vi till Finca Besaya och tog en drink.
Det är ett väldigt häftigt hus som dom gjort som lounge/resturang. Åldern är allt från 23-53 vilket är roligt, Men ibland så blir det bara pinsamt när folk som är äldre än min mamma står och drar sina moves på dansgolvet ;D (Iförsig är min mamma fortfarande superung :))

Solen skiner så nu vill jag inte sitta här längre. Ett värdelöst inlägg men så blir det ibland!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaaa vet, helt sick:) Men jag gick inte upp och åt det. Just nu är jag bara ledsen och gråter om allt. skit jobbigt:( Hur mår ni? allt väl?

2009-11-15 @ 15:43:24
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: Alexandra Möller

Ja det är så kul att se dem tillsammans, så tar ju tusen bilder när dem väl ses. :)



Häftigt ställde det ser ut att vara!

2009-11-15 @ 20:38:28
URL: http://molleralexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0