Spaniens katastrofer

Vi har haft sol hela oktober & november, fram till inatt. Inatt bestämde sig tydligen himlen för att öppna sig vilket jag märkte när jag tittade ut genom fönstret imorse. Namen vad bra, jag som skulle tvätta idag! Inte.
Jag vägrar att ha tvätten inomhus för vi bli så bortskämda med att kunna ha den ute under hela sommarhalvåret. Självklart kom solen fram tillslut och jag fyllde tvättmaskinen. Tror ni att det finns nån sol kvar nu när tvätten ska hängas? Nope! Hoppas inte det börjar regna. Mina vita lakan skulle inte gilla det.

Appropå bortskämda med väder. Vi har verkligen haft perfekt väder här nere på solkusten. I norra Spanien har det regnat så mycket att jorden har gjort vika och dragit sig med en stor ravin ner över byar som tom har dragit med sig bilarna! Tenerife hade exakt likadant, det har snöat på många andra delar i Spanien och det har vart allmänt kaos. Tunnelbanan i Madrid var en dag full med vatten. Spanien måste vara ett av de länder där de blir katastrof så fort hösten och vintern närmar sig!

Såhär såg det ut i Marbella för två år sen.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja men eller hur:D man blir fan inte riktigt klok i huvudet, och det svänger liksom på bara några sekunder!:)

2009-11-19 @ 15:22:40
URL: http://deede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0