Dck stck

Det blev en riktigt lyckad kväll hemma hos Lotta igår!
Vi var väl 10 tjejer som drack rosé, lekte lekar och satt som barn på julafton haha! Vad mycket snygga underkläder det finns, det är verkligen någonting jag måste införskaffa nytt! Det ska kännas lyxigt, inte trasigt!
Och saker överhuvudtaget. Allt från pasta och klubbor till ja ni kan ju gissa själva.
Det här skulle jag garanterat tipsa alla tjejer om att göra. Även om man inte vill köpa någonting är det bara kul att dra ihop ett tjejgäng och snacka girltalk! För det blir det, en massa.

Dom två första tävlingarna vann jag så jag fick två priser, lite otippat men jäkligt kul.
Jag var tydligen bäst på bingo & på att "sätta-snoppen-rätt-på-gubben-på-ballongen" tävlingen.


Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha va roligt kusin:) Snoppmästarn:) Sånna där partyn brukar faktiskt vara himla kul! Jag la ut mat på min blogg, så nästa gång ni äter nått gotti så lägg ut så jag kan prova:)Kram!

2009-11-13 @ 17:59:13
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: Erica

ASSÅ DEN VAR SÅ JÄVLA LÄSKIG LINDA!!

En kompis till oss sov kvar med sin son här för hon vågade inte åka hem. Den är RÅÄCKLIG!! Jag är glad att jag inte såg den på bio.. det hade jag ALDRIG klarat.

2009-11-14 @ 10:59:49
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Lova

Haha, snoppar kan du!! :) va är de där för nånting??

2009-11-14 @ 11:34:06
URL: http://lovavilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0