Spanien & Sverige

Karln min och jag har vart ute på jobbresa igen. När jag följer med honom och kollar på de här byggnaderna vi ska fota så åker vi oftast på ställen vi aldrig ens visste existerade, både här i Marbella och utanför. Så idag har vi kört runt en himla massa i bergen och nere vid havet. Jag har nog sätt 3/4 mer av Spanien än Sverige och jag gillar verkligen att jämföra länderna, det är sådan stor skillnad ibland på vad som finns här och inte i Sverige. 

Igår tog vi en sista middag allihopa för det var sista dagen för våra gäster idag så vi åt supergod tapas på Gorki! Ett favoritställe helt klart. Nu är det verkligen slutätit ute för den här helgen. Det är varken hälsosamt för kroppen eller för plånboken, men man måste iförsig njuta lite med! :)


I söndags på Gaszpar.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sötnöt:)

2009-05-27 @ 19:21:54
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: Lova

Du har fått en sjukt snygg bränna!! :D

2009-05-27 @ 20:50:17
URL: http://lovavilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0