Packning för en vecka

Jag orkade inte sola så mycket idag faktiskt. Jag som hade tänkt mig en pressardag men så blev det inte! Har hålt på att städat och packat och grejat istället så jag inte ska behöva stressgöra det i sista sekunden. Nu ska jag ta en dusch så jag kan börja packa ihop nessesären, och packa klart det sista.
Bussen går 16.30 och så fort jag fått in väskan på flygplatsen så ska jag träffa min underbara pojkvän! Pussa massa på honom, kramas och berätta hur underbar han är.
19.20 ikväll går planet och landar runt 23.50 på arlanda. Jag hoppas jag kan försöka sova nånting eftersom att vi åker på kvällen men jag har alltid svårt för det.

Jaja dusch vare ja.


Kommentarer
Postat av: malin

hoppas du får en underbar vecka i sverige med din familj vännen! Förstår att du längtar =)...

Trevlig resa! kram

2009-05-03 @ 14:30:25
URL: http://svmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0