Lyx hemma hos oss


Dagens förrätt!

Vi har det riktigt lyx här hemma nu! I två dagar i rad har vi blivit bjudna på trerätters hemma hos oss själva. Hur
bra kan det bli! Zacarias och jag kommer hem från jobbet och möter Klas och Emma i köket och en halvtimme senare blir vi serverade. Riktigt gott!

Idag har vart en riktigt spring dag. Mötte upp Florina och hennes bror för lite frukost för att hon flyttade tillbaka till Tyskland idag. Riktigt tråkigt faktiskt! Synd att folk ska dra efter ett tag när man lärt känna dom så bra.
Sedan for jag hem, iväg igen till ett möte, som jag hoppas jag kan berätta om senare i veckan med positiva nyheter. Hem, hann äta på en kvart och sen iväg till jobbet.
Jag gjorde faktiskt en video på jobbet men jag har ingen sladd till mobilen så jag vet inte hur det är tänk att man ska kunna föra över den om man inte har bloothoot på datorn. Kanske finns på ps3?

Imorn är jag ledig och det ser jag verkligen fram emot!

Kommentarer
Postat av: Alexandra!

VAD HÄRLIGT!

2009-05-22 @ 10:12:19
URL: http://molleralexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0